FAQ
Klantenservice & Garantie
Wat zijn de leveringsvoorwaarden?
- Op alle producten zijn de leveringsvoorwaarden van toepassing. Klik hier voor de leveringsvoorwaarden.
Wat kan ik doen als ik een klacht heb?
Klachten over uw bestelling of onze webshop? Deze kunt u aan ons melden via het contactformulier of per telefoon via +31(0)224-227013. Wanneer u per contactformulier een klacht verstuurd ontvangt u hiervan een bevestiging. Uw klacht wordt binnen 48 uur behandeld. Jouw Naambord is daarnaast aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. Bij een geschil kan bemiddeld worden door deze organisatie (www.keurmerk.info/Home/Klacht).
Wat doe ik als mijn naambordje niet aan mijn verwachtingen voldoet?
Wanneer uw naambordje niet voldoet aan de verwachtingen die u heeft kunt u contact opnemen via het contactformulier. U ontvangt u hiervan een bevestiging. Uw vraag wordt binnen 24 uur behandeld. Jouw Naambord is daarnaast aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. Bij een geschil kan bemiddeld worden door deze organisatie (www.keurmerk.info/Home/Klacht).
Hoe zit het met het herroepingsrecht?
Alle producten worden voor u op maat (per stuk) en met uw eigen foto of logo gemaakt. Hierdoor is het niet mogelijk om uw bestelling te retourneren. Als de bestelling niet goed uitgevoerd is kunt u natuurlijk contact met ons opnemen. Wij kunnen dan een passende oplossing aanbieden.
Hoe kan ik mijn wachtwoord resetten?
Als u uw wachtwoord bent vergeten kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken. U gaat naar wachtwoord vergeten. Vul het e-mailadres in dat bij uw account hoort. Er zal een verificatiecode naar uw e-mailadres worden verzonden. Wanneer u de verificatiecode heeft ontvangen kunt u een nieuw wachtwoord kiezen voor uw account.